Jokaisen asiakaskäynnin jälkeen lähetämme asiakkaallemme sähköpostitse kyselyn. Miten palvelu sujui, saatiinko asia ratkaistua? Käymme läpi kaiken saamamme palautteen ja olemme kiitollisia joka ikisestä palautteesta ja kehittämisajatuksesta.
Käsittelemme saamamme palautteet luottamuksellisesti. Julkaisemme aika ajoin vain niitä palautteita, joiden julkaisuun asiakkaamme on antanut luvan. Lukaisepa seuraavaksi muutamia saamiamme terveisiä.
Meille kaikki palaute ja vuoropuhelu asiakkaiden kanssa on eteenpäin vievä voimavara! Kuuntelemme herkällä korvalla niin positiivista kuin kriittistäkin palautetta. Positiivinen palaute kertoo meille, mitä asioita asiakkaamme palvelussamme arvostavat. Kriittinen palaute puolestaan auttaa meitä kehittämään palvelukokonaisuutta.
Asiakaspalaute on ensiarvoisen tärkeää yritystoiminnan kehittämisen kannalta. Niin positiivinen kuin negatiivinen palaute on tarpeen.